آخرین اخبار

حماس: عملیات زمینی اسرائیل عملا آغاز شده است

سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه یک عملیات زمینی از سوی اسرائیل عملا آغاز شده است، اما این رژیم بنا به ملاحظات خاص خود نمی‌خواهد آن را علنی کند، تاکید کرد که غافلگیری‌های زیادی برای دشمن داریم.

اشتراک گذاری
09 آبان 1402
کد مطلب : 9022

حماس: عملیات زمینی اسرائیل عملا آغاز شده است
توازن/به گزارش رویداد۲۴؛  سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه یک عملیات زمینی از سوی اسرائیل عملا آغاز شده است، اما این رژیم بنا به ملاحظات خاص خود نمی‌خواهد آن را علنی کند، تاکید کرد که غافلگیری‌های زیادی برای دشمن داریم. سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که نیرو‌های اسرائیلی تانک‌های خود را وارد مناطقی کرد که هیچ چیزی در آن وجود ندارد.

سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه یک عملیات زمینی از سوی اسرائیل عملا آغاز شده است، اما این رژیم بنا به ملاحظات خاص خود نمی‌خواهد آن را علنی کند، تاکید کرد که غافلگیری‌های زیادی برای دشمن داریم.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که نیرو‌های اسرائیلی تانک‌های خود را وارد مناطقی کرد که هیچ چیزی در آن وجود ندارد.

وی تاکید کرد که اسرائیل تحرکات زمینی خود را آغاز کرده و به‌طور عملی یک عملیات زمینی آغاز شده است، اما اسرائیل به دلیل برخی ملاحظات ویژه نمی‌خواهد آن را علنی کند.

حازم قاسم افزود: اسرائیل در برخی محور‌ها و مناطق زراعی و مناطقی که قبل از بمباران مسکونی بود، وارد شده است. این رژیم وارد مناطق کم اهمیت و بمباران شده می‌شود و هیچ دستاورد نظامی در آن‌ها ندارد.

سخنگوی حماس تاکید کرد: کسی که در ضربه اول طوفان الاقصی دشمن را غافلگیر کرد، اکنون نیز غافلگیری‌های زیادی دارد و گردان‌های قسام در آمادگی کامل است.

بر اساس این گزارش، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس همزمان با نبرد‌های امروز خود با ارتش اسرائیل در چند محور در مرز نوار غزه، تصاویری از غافلگیر کردن نظامیان اسرائیلی را منتشر کرد.

گردان‌های القسام ظهر امروز سه شنبه تصاویری از نبرد خود با نظامیان ارتش اسرائیل را که به غرب منطقه “ایرز” در روز یکشنبه یورش برده بودند، منتشر کرد.

این تصاویر همزمان با نبرد کنونی مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در چند محور در نوار مرزی باریکه غزه منتشر شده است.

گردان‌های القسام بعد از ظهر امروز یک تانک اسرائیلی را که به شرق محله الزیتون غزه یورش برده بود، با راکت “الیاسین ۱۰۵” هدف قرار داده و منهدم کردند.

این مبارزان همچنین با ایجاد کمین بر سر راه یک یگان از نظامیان اسرائیلی در منطقه بیت حانون، آن‌ها را هدف قرار داده و چند نفر را کشته و زخمی کردند و یک خودروی نظامی و یک بلدوزر را منهدم کردند.

منبع: سما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − ده =